wtorek, 16 sierpnia 2011

Primeval sezon czwarty.


Czwarty sezon zmagań z anomaliami i paskudami z nich wyłażącymi...hmmm...nowe otwarcie w serialu, o którym swego czasu bardzo pozytywnie pisałem. Serii którą po prostu lubię. Sezony 1-3 obejrzałem pod rząd, czwóreczka nieco czekała na swoją kolej. Piątka też pewnie poczeka, ale wracając do tematu. Jakoś mniej przyjemnie mi się oglądało. Sezon trzeci mocno namieszał-postacie które skupiały zespół nie żyją lub odeszły, zniknęły. Największy przeciwnik Helen Cutter nie żyje. Twórcy 4 sezonu musieli więc zacząć na nowo w zasadzie. Może po staremu plusy i minusy.
Minusy:
- jakoś siadło tempo, wcześniejsze serie były jakieś "szybsze"
- strasznie dużo osób zaczęło podróżować anomaliami, wątek z wiktoriańskimi podróżnikami i Ethan nie podszedł mi, w sumie takie zapychanie czasu. 
- nieudane próby emocjonalnych odcinków. Ten z szkołą...hmm zabicie dziewczynki, jej filmik echh nie wyszło. 
- za mało Bena Millera !
- za mało odcinków :)
Plusy:
-to nadal Primeval :)
-sekret nowego członka zespołu Matta
-nowa członkini zespołu Jess (choć dobór kolorów i dodatków do ubrań jest specyficzny) i nowa fryzura Abby ;)
  
W sumie z czterech obejrzanych sezonów, czwarty oceniam najsłabiej. W sumie tylko dwa odcinki zapadły mi w pamięć, oba na końcu serii. 


1 komentarz:

  1. 26 year old Analyst Programmer Kleon Borghese, hailing from Langley enjoys watching movies like Song of the South and Computer programming. Took a trip to Monarch Butterfly Biosphere Reserve and drives a Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione. ponizsza strona

    OdpowiedzUsuń