wtorek, 11 stycznia 2011

Rackhman. Arkansas Post.

Z bardzo wielkim opóźnieniem dowiedziałem się, że upadła firma, na której produkty swego czasu wydałem sporo pieniędzy. Rackhman, francuski producent figurek i systemów bitewnych, przede wszystkim Konfrontacji, przestał istnieć. Jak widać przejście na malowane i plastikowe figurki na niewiele się zdało... Dlaczego o tym wspominam.? Bo robili niesamowite figurki, które dały mi kupę frajdy przy malowaniu (choć często także frustracji nad moimi umiejętnościami) i przy graniu. Tak fantazyjnych, pomysłowych projektów w świecie figurkowego grania i modelowania nie ma za wiele.
Nawet nie wiem ile mam figurek Rackhmana...hmmm sporo...tak moje sieroty po francuskiej firmie wyglądają na półce



Dość spory tłumek !
Może kiedyś pochwale się tymi, które uważam za najlepiej pomalowane.
( choć biorąc pod uwag że raczej nikt mnie nie czyta będzie to chwalenie się samemu sobie, bee strasznie narcystyczne).
A poza tym... Dziś mija rocznica bitwy o Arkansas Post- 11 styczeń 1863. Jedna z wielu bitew wojny secesyjnej, dla mnie osobiście ważna i ciekawa, gdyż walczyli w niej Ślązacy.Ciekawych zachęcam do przeczytania tego:
http://www.historycy.org/index.php?showtopic=65590
Taka moja mała produkcja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz