poniedziałek, 3 września 2012

Dobra sobota, bo w dobrym towarzystwie.

Jak już wspominałem sobota była dobrym dniem. Ot, w Krakowie postanowiono sobie urządzić Piknik Lotniczy. Przy tej okazji prezentują się też grupy rekonstrukcyjne. 14. pułk piechoty z Luizjany postanowił  pokazać co nieco. To co nieco objęło również moją osobę. Pod wodzą kaprala Smednira dzielna gromadka Południowców (plus jeden Jankes) i przećwiczyła musztrę i grzmiała z karabinów. Nie powiem już jak dobrze się prezentowała :)




Trochę też narozrabialiśmy, bo z masztu w obozie rekonstruktorów zniknął sztandar USA, zastąpiony przez sztandar CSA. Rekonstruktorzy dominowali XX-wieczni. My (przynajmniej w sobotę) byliśmy najstarsi. Ci najwspółcześniejsi bawili się na przykład tak. 


Piknik odbywał się na terenie Muzeum Lotnictw Polskiego, więc była też okazja do pozwiedzania. Jak się okazało kompania i na lotnictwie znała się przednie, zwiedzanie było bardzo konstruktywne. Mnie co oczywiste oczarowały zbiory muzeum z czasów Wielkiej Wojny.





Nieźle abstrakcyjne było paradowanie w XIX-wiecznym mundurze wśród samolotów (na ziemi i w powietrzu, te latające nie przeszkadzały nam jednak w dyskusjach;)) i barwnego (mimo szarej pogody) rodzinnego pikniku. Już nie mówiąc że na twarzy zafundowałem sobie epokowy zarost :). 
Było przednio.

5 komentarzy:

  1. Epokowy zarost ...heh ;)
    Swoją drogą mój nowy nauczyciel EDB to jedna wielka porażka ... w takich chwilach zaczynam tęsknić ...
    pozdrawiam . Karolina Miśniak

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahahaha, wąs :D
    Ja też nie trafiłam na jakiegoś rozgarniętego nauczyciela EDB. Nie chciałby Pan czasem uczyć w technikum ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest taka nauczycielka z leksza żyjąca w swoim świecie ale ujdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 51 year old Human Resources Assistant IV Magdalene Cooksey, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Roller skating. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a Ferrari 400 Superamerica. kliknij tutaj, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń