sobota, 9 marca 2013

Dystopian Legions-pierwsza farba.

Nie mogłem się powstrzymać. Zwłaszcza że było i nieco czasu i słoneczko przyświecało. Pierwsze dwie figurki do Dystopian Legions zostały pomalowane. Przy szwargocie mojej córki: "Jaki to kolor? Czemu tym kolorem? Mieszasz kolory? Bo ja mieszam kolory", zrobiłem dwóch Prusaków. Oczywiście Krzyżaków.



Modele pomalowane prezentują się naprawdę ładnie, zwłaszcza na podstawkach. Tak jak zamierzałem nieco bardziej podkreśliłem ich krzyżacki charakter poprzez czarne krzyże na szatach. Jedyne czego mógłbym się przyczepić w tych figurkach, to te radośnie powiewające taśmy amunicyjne. Fajnie to wygląda, ale karabiny zacinały by się niemożebnie. Czepiam się :). Jeśli czas i pogoda dopisze, może uda mi się popróbować malowanie zwykłych piechurów. Zarówno Prusaków, jak i Brytyjczyków. Wczoraj zobaczyłem kolejne zapowiedzi nowych modeli, artylerii. Niektóre robią wrażenie.
Prusacy wyraźnie lubią bawić się prądem. Trochę szkoda że nie ma dział Kruppa ;), ale to elektryczne (?) działo wygląda nieźle.


Obsługa oczywiście w artyleryjskich pikielhaubach. Przy Prusakach brytyjska artyleria wygląda bardzo tradycyjnie.

Amerykańska kartaczownica wyróżnia się dynamicznymi pozami obsługi. Ciężko się dziwić, jeden musi kręcić korbą.


Wreszcie japońska wyrzutnia rakiet, chyba najbardziej widowiskowa z zapowiedzi.


Japończycy będą mieli jeszcze jeden arcyciekawy model, którego zajawka pojawiła się już wcześniej. Ten oto czołg.


Mi kojarzy się jedynie z pewnym wytworem rosyjskiej myśli technicznej. Czołgiem Car.


Modelem do Dystopian Legions który jest prze ze mnie najbardziej wyczekiwanym jest maszyna krocząca dla Prusaków.  Niemal żywcem wyjęta z kart powieści "Lewiatan"..."Stał, górując nad dachem stajni, z metalowymi kończynami zatopionymi w grząskiej ziemi wybiegu dla koni.(...) Nie była to machina szkoleniowa, lecz prawdziwe monstrum wojny- cyklop pożoga. Z brzucha sterczało mu działo, a dwa ścięte pyski karabinów maszynowych wyrastały z łba, który rozmiarami przypominał wędzarnię." 

Echh, za ładne to wszystko...

1 komentarz:

  1. 25 year old Physical Therapy Assistant Stacee Terbeck, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Macrame. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Econoline E150. porada

    OdpowiedzUsuń