poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Pierwszy kwietnia.

Połączenie Lanego Poniedziałku z Prima Aprilis zapowiadało się wręcz przednio. Jednak najlepszy numer wycięła przyroda. Cudownie, białe święta :)


A to zdjęcie z wczoraj:) Dziś można było zająć się typowo wiosennymi zajęciami podwórkowymi :)


Całe święta w zasadzie spędziłem z pędzlem i farbkami. Malując  figurki do Dystopian Legions, na zdjęciu to co jeszcze nie skończone.


Pruscy grenadierzy okazali się bardziej wymagający niż obleczeni w spodnie w tartan HLI (scenka z malowania Córka-Będą mieli tartan? Ja-Nie bo to nie Szkoci, tylko Prusacy. Córka: to zrób ich na Szkotów. Ja: Nie mogę, to Prusacy. Córka:Czemu? Ja chcę tartan!) Zamiast ich całych dajmy na to machnąć  w feldgrau, to ja wydziwiam żeby wyglądali prawie poprawnie historycznie. No i jeszcze z nimi się pomęczę. Na swoją kolej czekają jeszcze brytyjscy powietrzni huzarzy. Praktycznie skończona jest kadra oficerska dla Brytyjczyków i pruski porucznik.



Prusakowi niestety w złym kolorze zrobiłem frędzle u pasa, ale trudno. I tak ma "nieregulaminową" pelisę, którą pomalowałem na niebiesko.  Brytyjskiego oficera zrobiłem na Royal Engineers, ot taki mały hołd dla Johna Charda, obrońcy Rorkes Drift. Mimo że figurka mi się nie podoba, nad wyraz dobrze wyszedł mi brytyjski bohater. W sumie nie wiem czemu nie lubię tego modelu, skoro jest wzorowany na jednym z bohaterów "Czarnej Żmiji" -Lordzie Flasheart:)


W ramach dogadzania sobie kupiłem trochę figurek i podręcznik do pirackiego systemu Freebooter Fate. Pewnie kiedyś coś o tym napiszę.
Co jeszcze...rusza trzeci sezon "Gry o tron".  Nie odmówiłem sobie obejrzenia pierwszego odcinka. Ledwo z może dwa tygodnie temu skończyłem oglądać drugi sezon. Z mocno mieszanymi uczuciami. Za to zachwycony "Deszczami Castamere", które wylądowały na mojej playliście. Na stare lata człowiek kibicuje Lannisterom. Makabra... Tu w wersje uzdolnionej dziewczyny, która swego czasu pięknie śpiewała piosenkę z "Skyrima".




4 komentarze:

  1. Czy posiada Pan jakiegoś maila? Myślę, że mógłby Pan mnie oświecić w pewnej kwestii, bo ma Pan z tym więcej do czynienia niż ja, a chcę sobie oszczędzić kiepskiego wyboru w pewnej kwestii, chodź zminimalizować ryzyko. Mój mail to christopher.t.p.frost@gmail.com

    K. Mróz

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądał pan finał Walking Dead?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Ponoć ubyło bohaterów...

      Usuń
    2. Ubyło ale tych 9 planowych tzn. ehh nie, to będzie spojler ;)

      Usuń