środa, 21 sierpnia 2013

Powrót do Edenu.

OK, ściema, nie żaden powrót, tylko pierwsze malowanie figurek do francuskiego systemu Eden. W poszukiwaniu odjechanych gier skirmishowych  trafiłem na tą post apokaliptyczną grę. Od czasów Konfrontacji mam słabość do francuskich modeli. Wprawdzie figurki do Edenu, dzieło firmy Taban nie są tak wspaniałe jak te do Konfrontacji, niektóre mają niesamowity klimat. Sam system jest bardzo prosty i podoba mi się w nim na przykład to że atakujemy poszczególne części ciała przeciwnika (podobne rozwiązanie w Freebooter Fate). Dobra, oto moje pierwsze gotowe figurki.


W zniszczonej wojnami i kataklizmami Europie powstały różne grupy ocalałych, Jedna z nich jest Matriarchat. Fanatyczna, kobieca sekta, gdzie mężczyźni pełnią role służebne. Z wyglądu  nieco BDSM ;). Podoba mi się wykorzystanie pozostałości starej cywilizacji jako broni i wyposażenia. Drzwi samochodu jako tarcza, znak jako halabarda. 
Co ciekawe w świecie Edenu, przed Apokalipsą, ważną rolę odegrała Polska, a jedna z frakcji ma w niej swoje korzenie. O samej grze poczytać można tutaj.
A tak co jeszcze...hmm...popełniłem kolejną relację z naszej secesyjnej imprezy w Giżynie, która można znaleźć i na blogu i stronie głównej 14. Pułku z Luizjany. Giżyńskie korzenie ma też piosenka którą ostatnio bez przerwy sobie puszczam (dzięki Szymon), choć z wojną secesyjną nie ma nic wspólnego. Bardziej pasuje do moich przygód z 9. Rotą.


4 komentarze:

  1. Omnomnomnom... Absolutnie wielbię tę piosenkę. Jest doskonała. :)

    "Podoba mi się wykorzystanie pozostałości starej cywilizacji jako broni i wyposażenia. Drzwi samochodu jako tarcza, znak jako halabarda." - damn you! Właśnie chciałam dopisać, że totalnie urzekające jest uzbrojenie z drzwi samochodu i znaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam w tej wersji
    http://www.youtube.com/watch?v=CpQlM4L3-7U
    W Edenie jest sporo takich smaczków-roboty wzorowane na samurajach i postaciach z japońskich legend, afrykańscy mutanci.
    No i Matriarchat z siostrami i męskimi niewolnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałem, że jak facet się żeni, to mu wietrzeją z głowy takie rzeczy jak BDSM...

    OdpowiedzUsuń
  4. 33 year old Software Engineer I Isa Marquis, hailing from Erin enjoys watching movies like Death at a Funeral and Rugby. Took a trip to Rock Art of the Mediterranean Basin on the Iberian Peninsula and drives a Ferrari 250 Testa Rossa. wejdz tutaj

    OdpowiedzUsuń