piątek, 17 lutego 2012

Dzień Kota.

Dziś Dzień Kota:)
Nie da się ukryć to moje ulubione zwierzęta. Uwielbiam ich niezależność, grację, ewolucyjną doskonałość. Więc by należycie świętować dzień tego wspaniałego ssaka, parę kotów które spotkałem i sfotografowałem.
Kot kolejowy


 Spotkanie dwóch pierwotnych sił-kota i mojej córki :)


Jak widać kot rozsądnie wybrał miejsce bezpieczne i wysoko położone. 
Koty Egzotyczne.


Ten oto obserwuje pielgrzymów nieopodal Ściany Płaczu w Jerozolimie. Zresztą Stara Jerozolima pełna jest kotów. 

W nocy spotkałem też starego Palestyńczyka który karmił potężne stado czworonogów nieopodal kościoła  luterańskiego. A tu koty (śródziemno) morskie :)


Rusza na łowy, pożerować na wędkarzach, a w tle Tel Awiw. Jeszcze jeden na tym samym falochronie.


Teraz absolutna gwiazda. Klapniętouchy ;) kot z Jaffy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz