środa, 1 lutego 2012

Liczy się rozmiar...

He, he tylko bez skojarzeń :)
Po prostu powiększyłem swoja kolekcję figurek do gry  Dust Tactics o ciężką maszynę kroczącą i chcę sie pochwalić :) Może kogoś interesuje jak duży jest niemiecki ciężki Panzer, dla porównania amerykański średni "czołg".


Niemiec w wersji SturmKonig, z potężnymi działami przeciwlotniczymi. Jak i kiedy ja tą bestię pomaluje nie mam pojęcia. Jeszcze jedno porównanie, w tle budynek stanowiący element planszy 3D. Trzy piętrowa kamienica, jest co bronić i zdobywać.


Dobra, dość tej nadmiernej ekscytacji, ale po prostu w grze Dust skumulowały się moje pasje figurkowe.

2 komentarze:

  1. Maszyna jest genialna! Mam nadzieję że niedługo będzie samotna na polu bitwy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś takiego! W dodatku jeszcze modelarz-battlowiec ;-)
    Tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń