czwartek, 11 października 2012

Trochę zmalowałem.

Dawno nic nie prezentowałem z dziedziny moich wątpliwych osiągnięć malarskich. Parę modeli jednak pomalowałem, więc czemu by nimi nie pomęczyć, tych którzy tu zaglądają (mniej lub bardziej przypadkowo). Na początek Dust


Aliancka średnia maszyna "Cobra". Jak widać cała zielona:) Co fajne jest w tym modelu to że, jak zwykle w Dust, mamy różne warianty. Inna wieżyczka i uzbrojenie, a w tym wypadku jeszcze możliwość zrobienia "czołgu" pływającego. Takiego jak na obrazku. 


Teraz Niemcy. Kadłub to średni "czołg", który już tu kiedyś pokazywałem. Zmieniłem jego uzbrojenie na dwa miotacze płomieni. 


Wspaniały "Wotan". Model w bardziej dynamicznej pozie niż dotychczasowe niemieckie maszyny, inny kształt kadłuba (ma wyższa klasę pancerza) i te potężne działa laserowe. No i jestem zadowolony jak mi wyszedł.
Teraz coś zupełnie innego. Taaata...pierwsza pomalowana figurka z nowego startera 6. odsłony Warhammera 40k. Przywódca bandy kultystów Chaosu. 


To tyle męczenia moimi "maziakami":)

3 komentarze:

  1. Made by the boss ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko :)
    Co mi przypomina, że mam stertę figurek do pomalowania. Ale ciągle się boję, bo do tej pory pomalowałam w życiu chyba pięć sztuk i panikuję, że popsuję. :(

    OdpowiedzUsuń