czwartek, 1 września 2011

Jak sobie maluje...

...figurki do Dust Tactics. Mocno się odgrażałem że nie będę malować figurek do tej gry. Jednak jakoś tak szaro i zielono było na planszy kiedy się grało, wiec postanowiłem, po bardzo długiej przerwie, malować. Jak mi wyszło będę się teraz chwalić. Totalnie nie ma czym, bo malarz ze mnie żaden, ale co mi tam :)
Na początek Niemcy i dustowe panzerwaffe


Średni czołg...eee, maszyna krocząca PZ. KplfL-B "Ludwig". Maszyny w Dust wyglądają zabójczo, tak świetnie że nie ma co się zastanawiać nad ich funkcjonalnością i jak dawały by sobie radę na realnym polu walki. Zaleta "Ludwiga" w grze są jego potężne działa, typowa broń przeciwpancerna. Zrobiłem mojemu totalnie dziwaczny kamuflaż:) Nie podchodzi mi "firmowe" zimowe maskowanie, miało być coś bardziej letniego. Wyszło ni to pustynnie, ni to jesiennie. Jak powiedział kumpel:"Fajnie, ale nie widać że Niemiec". Mnie się podoba:)
A teraz małpy bojowe, genetyczne eksperymenty Niemców.


Goryle jak goryle, ale klimat jak z komiksów o Hellboyu Mignoli. 


Goryle jeszcze nie walczyły w żadnej z naszych rozgrywek.
Kolejne obce technologie w rękach Osi: laser. Grenadierzy laserowi.


Czarne mundury zrobiłem im z premedytacja, by się wyróżniali. Oni się nie kryją, ich broń sieje przerażenie w sercach wrogów, mają wyglądać ponuro i groźnie. Wymyśliłem też sobie ze obce bronie, technologie będę malować metalikami, a zwykła broń zwykłymi farbkami. 
Wreszcie bohaterka Sigrid von Thaler


Jestem zadowolony z tego jak mi się udała. Czuć że to wredna, zimna suka. Nieźle też potrafi namieszać na polu bitwy. Pistolet laserowy przy dobrych rzutach może wykosić prawie cały oddział piechoty, resztę Sigrid może dobić w walce wręcz.
Aliantów mam mniej pomalowanych. Świetni z wyglądu i z mocarności w grze Grim Reapers    


Oraz para bohaterów, Joe Brown i Rosie Donovan


Tu niestety muszę powiedzieć że Figurka Rosie nie wyszła, jest słabo, niewyraźnie odlana jeśli chodzi o twarz.Twarz jest po prostu brzydka. Widać to nawet na zdjęciach z "firmowym" malowaniem. Nawet profesjonalni malarze nie dali rady zrobić jej ładnej.   Wielka szkoda bo na grafice jest świetna!


Typowa pin-up girl, w dobrym amerykańskim stylu:)
Reszta figurek się maluje, ale w związku z rozpoczętym rokiem szkolnym pewnie postępy prac będą bardzo powolne. 
Trzeba osłodzić sobie początek szkoły, może właśnie w stylu pin-up:)
Znakomity teledysk:)


7 komentarzy:

  1. A o starych uczniach to już Pan nie wspomni ^^ - zobaczymy jak będzie Pan chciał pójść na Paintball

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. żeś dowalił tym "no właśnie" jak dzik w sosnę, ale w sumie to racja! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówcą -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyście czytali wszystko zobaczyli byście że wspominam-post Fajna gra:Dust tactics-jest o was

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, ale tylko ten jeden i to jest mój ulubiony kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale głupoty :) Czekam na post o mazidłach :)

    OdpowiedzUsuń