czwartek, 3 marca 2011

Piosenek ciąg dalszy dalszego ciągu :)

Powiedzmy że zgodnie z  powiedzeniem "szczęście nie istnieje, istnieje tylko przyjemność", jest u mnie nieco lepiej. Ale że smucę tu ostatnio bardzo mocno, ciąg dalszy moich dołujących piosenek.

Sleeping Sun. Nightwish


Kolejny Nightwish na liście :) Wywołany nieco w komentarzu przez Nemezis. Świetny, operowy głos Tarji. Znakomity teledysk jest osobną historią. Tarja ma ładny w nim naszyjnik, chyba z masy perłowej. Bardzo męska uwaga to była. W teledysku faceci machają mieczami, tłuką się bardzo widowiskowo, epicka poetyka całości, a ja zwracam uwagę na błyskotki. 

Kamelot. Forever


Nowość. Zespól poznałem niedawno i przypadł mi do gustu. Ta piosenka może nie najbardziej, ale najbardziej wpada w ucho. Z prostej przyczyny zresztą. Melodia to utwór Edwarda Griega "Pieśń Solvieg" z "Peer Gynta."  Lubię kawałki muzyki klasycznej w metalowych utworach.

Daniel Landa

Czeski śpiewak, były skin, zresztą nadal tak wygląda. Ma jednak niesamowity głos i bardzo ciekawe utwory, nawet te z czasów skinowskiej grupy "Orlik". Mnie szczególnie do gustu przypadły dwie jego piosenki z repertuaru czeskiego barda Karela Kryla. 
Pierwsza to "Morituri te salutant"


"Sierżancie piasek jest biały jak ramiona Danieli" zawsze jak słucham tej piosenki cały dzień nucę sobie ten fragment. Drugi kawałek to "Ona"- mocna pieśń o wojnie.


Dobra starczy już, bo braknie mi piosenek i o czym będę pisać? 
Wczoraj łyknąłem trzy odcinki drugiego sezonu "Doctora Who", jeszcze trzy mi zostały. Znakomity jest ten drugi sezon, polecam. 


1 komentarz:

  1. Ufff całe szczęście, ze your sorrow went down with the sun:) Choć pewnie użycie Simple Past tu raczej nie jest wskazane hehe, ale jak na razie polazł w otchłań oceanu i szaaa, till next time.

    Cała nasza trójca - bo lexowi nikt nie powiedział - żałuje, że nie może na Camelota w maju... WT odwołał koncerty,więc wrrrr zero przyjemności w pierwszej połowie roku. Trzeba to sobie odbić w inny sposób:)
    N.

    OdpowiedzUsuń